ادکلن هندکرفت

بهترین بو‌‌ ‌ بهترین کیفیت‌ ‌ بهترین ماندگاری

جستجو کردن

بهترین بو بهترین ماندگاری بهترین قیمت

شرایط و قوانین

* ادکلن و عطر هندکرفت به نشانی اینترنتی handcraftperfume.ir ارائه دهنده محصولاتی دستساز است که تمامی تلاش بر آن شده است تا این محصولات با هنر دست درست شوند.
* همسان که ادکلن هندکرفت در ایران به آدرس handcraftperfume.ir در زمینه عطر و ادکلن مشغول فعالیت است، این وبسایت خود را ملزم به حداکثر تلاش ممکن برای اجرای بندهای زیر خواهد دانست.
* در صورتی که در این صفحه و یا در هر قسمت از سایت عطر و ادکلن هندکرفت از کلمه‌ی هندکرفت به صورت تنها استفاده شود، منظور از کلمه‌ی هندکرفت به معنای همان سایت اینترنتی عطر و ادکلن هندکرفت به نشانی handcraftperfume.ir و محصولاتی که توسط این سایت ارائه می‌شوند می‌باشد.

* خرید و پیش خرید محصول:
– اگر محصولی در دسترس و یا در انبار موجود باشد گزینه خرید یا افزودن به سبد خرید در دسترس خواهد بود. با خرید، پرداخت و تسویه نهایی توسط شما، عوامل مربوطه ادکلن هندکرفت موظف هستند در اولین زمان ممکن اقدامات ثبت و ارسال محصولات خریداری شده‌ی شما را انجام دهند. در تمامی روندهای خرید، پس از تسویه توسط شما، فرآیند ارسال با موفقیت کامل انجام می‌شود اما با این حال در مواردی خاص در صورت خرید محصولاتی توسط شما و تسویه آن، در صورتی که عوامل ادکلن هندکرفت متوجه شوند به علت مشکل در سیستم، مشکل در موجودی و یا مشکل در ارسال آن محصول در زمان مورد نظر امکان ارسال آن وجود ندارد، با شما تماس حاصل می‌نمایند تا یا در مورد زمان احتمالی ارسال محصول با شما به توافق رسیده و یا در غیر این صورت مبلغ پرداختی شما را پس دهند.
– اگر محصولی در حال حاظر موجود نباشد و یا موجودی آن به اتمام رسیده باشد و امکان موجود شدن آن در آینده وجود داشته باشد گزینه‌ی پیش خرید می‌تواند فعال شود. در صورتی که شما برای پیش خرید اقدام کرده باشید و پرداخت را انجام داده باشید، اما سایت ادکلن هندکرفت محصول مورد نظر را نتواند در زمان مورد نظر موجود کند، این امکان وجود دارد تا نیروهای سایت ادکلن هندکرفت با شما تماس گرفته و جهت پس دادن مبلغ واریزی شما اقدام نمایند.

* انواع محصولات هندکرفت
– محصولات انحصاری هندکرفت: ادکلن‌ها و عطرهایی که به صورت انحصاری توسط ادکلن هندکرفت طراحی و ارائه شده‌اند. مانند ادکلن هندکرفت جانسون ۲۱۹ . این ادکلن‌ها و عطرها در جهان بسیار کمیاب می‌باشند.
– محصولات غیر انحصاری هندکرفت: ادکلن‌ها و عطرهایی که در واقع متعلق به برندها و شرکت‌های دیگری هستند. این عطرها و ادکلن‌ها به خاطر قوانین کپی رایت در سایر کشورها امکان استفاده از نام اصلی آن‌ها برای فروش به غیر از شرکت اصلی آن امکان پذیر نمی‌باشد. بنابراین سایر شرکت‌ها و کارگاه‌های عطرسازی برای فروش این دسته عطر و ادکلن نمی‌توانند از نام تجاری آن استفاده کنند و برای حل این مشکل می‌توانند از نام‌های دیگر و یا اعداد استفاده کنند. از طرفی به خاطر تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی داخل ایران شرکت‌های بزرگ درحال حاظر خدمات خود را در ایران متوقف کرده‌اند و در نتیجه به خاطر این نقص و نبود عرضه مستقیم آن محصولات در ایران، ما بر آن شدیم تا آن محصولات را در قالب محصولات دست‌ساز تهیه نماییم. قابل ذکر است که پس از رفع تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی مردم ایران، در صورتی که نمایندگان آن شرکت‌ها خواهان از سر گیری فعالیت خود در ایران شدند، با ارسال اولین نامه رسمی توسط نمایندگان آنان به سایت ادکلن هندکرفت، این سایت خود را ملزم خواهد دانست تا نام تجاری ادکلن‌های غیر انحصاری هندکرفت در ایران را از روی محصولات خود برداشته و به جای نام تجاری آن ادکلن‌ها از اعداد خاص استفاده می‌نماید تا مشکلی از جانب ادکلن‌ هندکرفت برای فعالیت شرکت‌هایی که نام تجاری را ثبت کرده‌اند به وجود نیاید.

* محصولاتی که در این سایت خریداری می‌نمایید تنها برای استفاده در ایران هستند. به استثنای محصولات انحصاری ادکلن هندکرفت، ادکلن‌های برندهای دیگر که توسط سایت ما ارائه می‌شود درواقع برای به مشکل نخوردن قوانین کپی رایت، در کشورهای اروپایی با نام‌های دیگر و ادکلن‌های شماره‌دار هندکرفت ارائه می‌شوند. بنابراین قبل از خارج کردن ادکلن‌های غیر انحصاری هندکرفت از ایران وظیفه شما این است که نام برند اصلی آن‌ها را مخدوش کرده و تغییر دهید. سایت ادکلن هندکرفت در ایران مسئولیتی در قبال پذیرش فروش و ارائه ادکلن‌های غیر انحصاری هندکرفت را با نام تجاری آن‌ها نمی‌پذیرد.

* واردات به روش‌های مختلف اعم از حمل بار در چمدان با هواپیما، کشتی و غیره می‌تواند صورت گیرد. به علت تحریم‌ها و نیز قوانین کپی رایت، با درج نام و برند اصلی عطر و ادکلن بر روی محصول، محصولات هندکرفت شماره سریال تولید را نباید داشته باشند تا ساخت این عطر و ادکلن‌ها با هنر دست و ارائه‌ی آن به شما عملی باشد. از طرفی پس از پایان تحریم‌ها علیه کشورمان ایران و شروع رابطه‌ی تجاری با اروپا، پس از طی کردن مراحل قانونی و اخذ مدارک لازم در ایران و در کشور فرانسه، عطر و ادکلن‌های انحصاری هندکرفت از طرف سایت هندکرفت پرفیوم در ایران و شرکت مربوطه با نامی که با آن به ثبت میرسد دارای شماره سریال خواهند شد. بنابراین هرگونه سریال موجود در فاکتور، بر روی باکس و یا بر روی شیشه‌ی ادکلن همگی کدها و سریال‌های داخلی سایت هندکرفت پرفیوم دات آی آر می‌باشند و تنها با هدف مشخص شدن برخی اهداف داخلی سایت مانند شناخت سری واردات محصول مورد نظر می‌باشد.

* با توجه به تعریفات کلمه هندکرفت، خریدان می‌پذیرند که تمامی عطر و ادکلن‌ها با ترکیب مواد اولیه مربوط به دنیای عطر و ادکلن تولید می‌شوند. برای تولید ترکیبات و مواد اولیه عطر و ادلکن، جهت پایین آمدن هزینه تولید در برخی مواقع نیز از تجهیزات صنعتی استفاده می‌شود اما برای ترکیب کردن نهایی این مواد اولیه، از اصول و هنر ساخت عطر و ادکلن با هنر دست استفاده می‌شود.

* شرایط و هزینه‌های ارائه ادکلن‌ها در دوره‌ها و زمان‌های مختلف برای عوامل ادکلن هندکرفت در ایران می‌تواند متفاوت باشد. بنابراین قیمت‌ها، تخفیف‌ها و اشانتیون‌ها با توجه به محاسبات و شرایط روز تعیین می‌گردد. امکان دارد در دوره و برهه‌ای قیمت‌، تخفیف‌ها و اشانتیون‌ها بسیار خوب باشند و در برهه‌ای دیگر مورد پسند کاربر قرار نگیرد. عوامل ادکلن هندکرفت در ایران تمامی سعی و تلاش خود را می‌کند تا بتواند محصولات را با بهترین شرایط ممکن به کاربران عزیز ارائه نماید.

* به هنگام استفاده از ادکلن‌ها به ویژه ادکلن‌هایی که رنگ‌های تیره‌تری دارند، به این نکته توجه کنید که ادکلن‌ها می‌توانند مقداری نقش و رنگ بر روی لباس شما برجای بگذارند. بنابراین پیشنهاد می‌شود ادکلن‌ها را بر روی لباس و شلوارهای روشن یا کاملا سفید اسپری نکیند.

* به طور کلی عصاره هر گل، گیاه و میوه که در ساخت عطر و ادکلن استفاده می‌شود در مواردی برخی افراد می‌توانند نسبت به آن آلرژی و حساسیت داشته باشند. با وجودی که تاکنون مواردی از آلرژی افراد به ادکلن‌های هندکرفت گزارش نشده است با این وجود خریداران می‌پذیرند که تمامی محصولات سایت ادکلن هندکرفت می‌توانند دارای آلرژی باشند. همچنین خریداران این موضوع را مورد تایید قرار می‌دهند که پس از استفاده مستقیم محصولات ادوپرفیوم (عطر) و ادکلن بر روی پوست، می‌تواند با جذب از طریق پوست و یا از طریق تنفس، استفاده کننده را در معرض برخی حساسیت‌ها و حتی بیماری‌ها قرار دهد. بنابراین خریداران می‌پذیرند که از استفاده مستقیم این محصولات بر روی پوست اجتناب کرده و این محصولات را بر روی سطح بیرونی لباس خود استفاده کنند. همچنین خریدار می‌پذیرد که در صورت مشاهده هرگونه آلرژی در خود و یا در اطرافیان، از عطر و ادکلن‌های خریداری شده استفاده نکند.
(پی‌نوشت – صرفا جهت اطلاع شما مشتریان گرامی: تمامی محصولات خوراکی و بهداشتی در دنیا باید حداقل هشدارهایی مانند این بند را دارا باشند اما متاسفانه اکثر شرکت‌ها به علت مقاصد تجاری و هدف فروش بیشتر محصولاتشان، نوشتن این بند را نادیده می‌گیرند.)
بنابراین سایت ادکلن هندکرفت اعلام می‌نماید همواره ابتدا مقدار کمی از عطر و ادکلنی که تازه خریداری نموده‌اید را آزمایشی استفاده کنید و در صورت مطمین شدن از نداشتن آلرژی، به شکل گفته شده در همین بند، از آن استفاده کنید.

* محصولانی مانند ادکلن و عطر در دنیا، به خاطر پیچیدگی مراحل ساخت امکان دارد در هر سری تفاوت‌هایی در بو، پخش‌شوندگی، ماندگاری و غیره نسبت به سری‌های قبل و سری‌های بعد همان محصول وجود داشته باشد. ادکلن هندکرفت تمامی تلاش خود را می‌کند تا محصولات طبق سلیقه مشتریان طراحی شود. با این حال بدین وسیله شما وجود برخی تفاوت‌ها در سری‌های مختلف تولید را از قبل مورد پذیرش خود قرار داده‌اید و با توجه به آن اقدام به خرید می‌کنید.

* هر محصولی در جهان طرفداران و منتقدان خود را می‌تواند داشه باشد. برای اطمینان از بو و اینکه آیا بوی عطر و ادکلن مورد نظر مورد پسند شما واقع می‌شود یا خیر، سایت ادکلن هندکرفت بر آن شد تا نمونه‌های تستی با قیمت مناسب و حجم کمتر برای شما آماده نماید. در این صورت شما با خرید عطر و ادکلن تستی ابتدا کیفیت و بوی عطر و ادکلن مورد نظرتان را با پرداخت مبلغ درنظر گرفته شده برای آن، امتحان می‌کنید. برخی نکات مرجوعی عطر و ادکلن‌ها عبارتند از:
– برای محصولات ۳۳ میل به بالا قابلیت مرجوعی در صورت عدم کفایت کیفیت مورد تایید واقع می‌شود. به طور کلی ادوپرفیوم‌ها (عطر) ماندگاری بین ۲۴ ساعت تا چند هفته و ادکلن‌ها ماندگاری بین ۶ ساعت تا ۲۴ ساعت را دارا می‌باشند. بنابراین در صورت کم‌تر بودن ماندگاری محصولات خریداری شده از این مقدار، شما می‌توانید محصول مورد نظر را با قسمت پشتیبانی هماهنگ کرده و مرجوع کنید.
– عطر و ادکلن‌های تستی به علت قیمت پایین و نیز مدت زمان و هزینه‌های بسته بندی بالا، امکان قابلیت مرجوعی را ندارند.
– در صورت تایید مرجوع شدن توسط عوامل هندکرفت، عهده‌دار شدن هزینه‌های پست توسط هر یک از طرفین بستگی به شرایط روز دارد.
-در صورت توافقات برای مرجوعی کالا، به جز اسپری کردن حداکثر تا تعدادی انگشت شمار، درب ادکلن نباید باز یا مخدوش شده باشد و محتویات ادکلن نیز باید دقیقا مشابه سری‌های ادکلن مورد نظر در انبار ادکلن هندکرفت باشد. در غیر این صورت مرجوعی قابل قبول نمی‌باشد.

* به منظور اجرای قوانین ضد پولشویی و جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان، در صورت نهایی شدن عملیات مرجوعی و امکان بازگرداندن وجه به خریداران، این امکان تنها با احراز هویت خریدار میسر می‌باشد. قابل ذکر است در صورت زیاد بودن مبلغ مرجوعی، خریدار تنها به صورت مراجعه حضوری با عوامل سایت ادکلن هندکرفت در یکی از شعب بانک‌های کشورمان که توسط عوامل سایت ادکلن هندکرفت تعیین میگردد، امکان پس‌گیری مبلغ را خواهند داشت.

* سایت ادکلن هندکرفت این اجازه را دارد تا نظرات نامناسب را حذف یا ویرایش کند. تعریف نامناسب بودن یک نظر توسط مسئولان فنی سایت تعیین می‌گردد. امکان دارد یک نظر بنا به محتویات غیر اخلاقی، غیر انسانی، نژادپرستانه و غیره حذف گردد، امکان دارد یک نظر بنا به سطحی بودن آن حذف گردد، امکان دارد یک نظر بنا به کامل نبودن آن نظر و پرداختن آن نظر به تنها یک بعد حذف گردد و غیره. بنابراین شما با تایید نشدن یا حذف شدن نظرات به هر دلیلی توسط سایت ادکلن هندکرفت موافقت خود را اعلام می‌کنید. همچنین سایت ادکلن هندکرفت وظیفه‌ای در قبال تایید کردن یا رد کردن صحت نظرات کاربران را ندارد. بنابراین موضوعات مورد بحث در قسمت نظردهی، نظر خود مخاطبان و کاربران است و شما با مطالعه این بند از سلب مسئولیت ادکلن هندکرفت نسبت به محتوای قسمت نظردهی، آگاهی پیدا کرده‌اید.

* امتیاز کاربران برای هر محصول که در سایت درج شده است بر اساس مجموعه ای از امتیاز فروش حضوری، فروش از طریق سایت و فروش از طریق شبکه‌های اجتماعی می‌باشد.

* از آنجایی که بسته بندی‌ ها در ایران انجام می‌شود، تمامی سعی و تلاش بر این است که این بسته بندی ها با بهترین شرایط صورت گیرد. امکان دارد در برخی موارد نادر اشکالاتی در طراحی و اجرای بسته بندی وجود داشته باشد اما تمامی سعی بر این است که همواره از اقدامات ابتکاری و با بهترین متریال بسته بندی صورت گیرد. همچنین از شما دعوت می‌شود در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد ابتکاری برای بسته بندی، آن پیشنهاد را به قسمت پشتیبانی اعلام کنید. در صورت تایید شدن پیشنهاد شما و مورد استفاده قرار گرفتن آن پیشنهاد، جوایزی ارزنده به شما تعلق خواهد گرفت.

*فرآیند ارسال پس از خرید در اولین زمان ممکن صورت می‌گیرد. بنابراین در صورتی که صف انتظار شلوغ نباشد، ابزارهای و ملزومات بسته بندی کاملا در دسترس باشد، محصول خریداری شده در دسترس و در انبار آماده ارسال باشد، در این صورت سفارش شما در اولین ساعت کاری پس از ثبت سفارش ارسال خواهد شد. با این حال امکان دارد به علت شلوغی صف انتظار و یا عدم آماده بودن سایر موارد، سفارش شما در اولین زمان ممکن بعد از چند روز ارسال شود. سه اصل دیگر در اینجا برقرار است:
الف. در صورتی که پس از سفارش شما، محصول خریداری شده، ادوات بسته بندی و ارسال مرسوله برای ارسال دچار هرگونه مشکلی باشد، عوامل سایت ادکلن هندکرفت با شما تماس حاصل می‌نمایند و با هماهنگی شما آن مرسوله را با وجود مشکل پیش آمده و یا با رفع آن مشکل در مدت زمانی خاص، آن مرسوله را برای شما ارسال می‌نمایند.
ب. در صورتی که مرسوله بدون اطلاع شما با مشکلی خاص برای شما ارسال شده باشد، شما باید آن مشکل را به اطلاع عوامل سایت ادکلن هندکرفت برسانید تا در صورت امکان آن مشکل برطرف گردد.
ج. در صورتی که پس از چند روز مرسوله در اختیار پست قرار نگرفته باشد و بدون اطلاع شما از مشکل پیش آمده برای شما ارسال نشده باشد، شما باید موضوع را به اطلاع قسمت پشتیبانی سایت (از طریق چت در سایت، پیامک و یا تلگرام) برسانید تا شما با آگاه کردن عوامل مربوطه در از مشکل پیش آمده، آنان را در جریان فرآیند بگذارید.

* شما می‌پذیرید که محصولات خریداری شده از سایت ادکلن هندکرفت را برای خود خریداری می‌نمایید و در صورت استفاده این محصولات توسط افراد دیگر، آنان را از شرایط و قوانین سایت ادکلن هندکرفت آگاه می‌نمایید.

* اگرچه حق نظارت بر حسن اجرای این بندها برای تیم سایت ادکلن هندکرفت در ایران محفوظ است اما به هیچ وجه در قبال دستگاه‌های دولتی و یا قضایی داخلی، خارجی یا بین المللی تعهدی برای نظارت بر نحوه استفاده از محصولات و خدمات خود و یا یافتن موارد نقض توافقات و شرایط و یا تطبیق رفتار دارندگان خریداران با قوانین را ندارد.

* شرایط و قوانین سایت ادکلن هندکرفت در ایران ممکن است بنابر مقتضیات تغییر و یا بروزرسانی گردد درنتیجه متقاضیان و خریداران این تغییرات را مورد پذیرش قرار می‌دهند.